dilluns, 22 d’octubre del 2007

UNA "DESENCUSA" !!!


A veure, ... faig temps a veure si de mentre truca algú, algú es connecta al gtalk, al messenger, o si algú truca a la porta.
Tonta!,això no passarà!!! mai ningú truca a la porta... t'imagines???: ding, dong... obres i és algú que et ve veure, a fer una visita, perquè si!!... abans potser passava, quan érem molta gent a casa, ara mai, els més agosarats truquen abans.... Val a dir, que benaurat/da aquell qui truca a la porta i em troba dins a casa!.
Osti que em despisto!
A lo que anàvem... ara mateix el que necessito és una "desencusa"per ... no sortir a a córrer! Però no en en tinc!!!. Com que jo al matí em programo (sóc com un contingut de Vignette que tinc cada hora programat que s'ha de publicar i com .... - això només ho entendran els nens de les corbates, però vaja és igual). Doncs avui m'havia programat que després d'anglès (no m'agrada!) tocava anar a córrer i com que sabeu que no penso que només faig, doncs he arribat he aparcat la bici, m'he tret la roba, m'he posat l'equipillo de córrer i ara que estava a punt de calçar-me els quets em fot una mandraaaaaaa.

és que no us ho podeu ni imaginar...

"Pq hi has d'anar?" direu alguns.... "Ves-hi ja!" direu els altres
Hi hauria d'anar per tot: mikel, forma, estat d'ànim, entrenaments... i perquè quan torni em sentiré bé.

però ara mateix busco una desencusa.... a veure si algú truca....