dimarts, 23 d’octubre del 2007

PER MOLTS ANYS


de la tieta rasca i riu!!

L'Àlex ha fet dos anys avui, el dia que va néixer jo tenia una cursa i quan vaig arribar a l'hospital em vam tremolar les cames i em van tenir que traure a fora...
No era tan guapo, no pas com ara!!!
Té unes quantes fixacions:
- el campanar de Miralcamp
- la nona
- la pilota amb banyes
- el sol solet
- el padrí caco
- les cares de fusta del pis de d'alt
- la coca
- la pissarra, amb el llapis amb l'esquerra
- i alguna cosa que em dec deixar

No diu a ningú pel seu nom, li ha fotut "coletilles" a tot quisqui, clar que ell també un nom i tothom li diu EL NEN.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Mès fixacions:

-les fonts de l'Ajuntament de Mollerussa,
-fer pom-pom (per dormir)
-no son les cares de fusta; són les cares "grosses"...
-el "pidri caco"
-el boti-boti del Café de l'Art
-i segur que me'n deixo també...

CUNYAO I PARE DE LA CRIATURA (potser)

Anònim ha dit...

Ostras pedrin!!!
Me'n deixava un de calaix...

LA PADRINA APARATO!!!!!!!!!

JJAAJJAJAAJAJ........

Anònim ha dit...

Què guapo que és!!!!
Me'l demano!!! ;-)

Anònim ha dit...

mmmmmmmm
no sé si em sortirà igual però...
si de cas, probem jajjjaja
(a totes les Garses, és conya)

CUNYAO DE LA NOIA