dijous, 6 de setembre del 2007

PER PARAR EL COP

L'experiència m'ensenya... (coi, començo com una iaia, si que anem bé). Bé la pràctica em diu que després d'uns dies de molta activitat, d'anar amunt i avall, de xerrar amb gent diferent, de beure molt i de dormir molt poc, en definitiva de viure amb un estat d'eufòria i hiperactivitat permanent -i et juro Marian que no em drogo- m'agafa el bajón.

Amb l'escarment recent de les festes majors de la meitat d'agost i la gran depressió de la setmana després, em vaig preparar aquesta setmana i la resta del plena d'activitatss... per no perdre el ritme que diguéssim:
Rebaixant alcohol (sense comptar el mig litret de lambrusco de dimarts)
i dormint més (més que ho faria si no m'enganxés el gtalk a les 12 de la nit).

Sense fer km en cotxe (ja reposa el seu letargi d'hivern)
però si amb bicicleta (que no calia que avui que anava tota de blanc i anava de reunió em saltés la cadena al mig de la Diagonal).

Veient a gent però diferent.
Matriculant-me a tot... i quedant-me a 0 de saldo.
Pensant que en un més he d'anar a dos casaments (que em posaré... on dormiré)
pensant que la padrina farà 90 anys
i que està a punt de nèixer la Jana.

I està clar si l'agost venia fort i el setembre es presenta així :
el meu cos m'ha dit:
garseta et col·loco dècimes de febre i et quedes al llit.
i jo que ja em conec la historieta
he comptat quans dies de vacances
i al desembre un surt un mes de festeta!


1 comentari:

Anònim ha dit...

Em quedo més tranquil·la... ara que ho has fet públic!

Això va bé... m'agrada!