divendres, 7 de setembre del 2007

CAGADUBTES!

Hi vaig o no hi vaig?
Pujo o baixò?
Truco o no truco?
Em quedo aquí o baixo a Miralcamp?
Sortim a sopar o sopem a casa?
Dormo o planxo?
Estudio o treballo?
em tallo el cabell curt? o me'l deixo llarg?
Faig net o continuo brutejant?
Surto a córrer o agafo la bici?
Vinc demà, demà passat, ... no vinc?
Tinc ganes de veure't o no?
Baixo del balcó o m'hi quedo?

Buf... us passa mai? això?
a mi sovint... sobretot en aquesta època
aquests caps de setmana tardorils
quan l'engranatge està rovellat...
quan no estic bé enlloc
i em sento inquieta.

algu pot decidir per mi, si-us-plau?

2 comentaris:

Anònim ha dit...

... i qui no ho és de CAGADUBTES en un moment o altre!!!
Fes el que et digui el cor però també escolta el cap, que en la mesura de tot plegat està la resposta.
Canviant de tema. No estic d'acord amb això que poses a la teva presentació: municipi petit i no molt bonic. Tota la vida defensant el nostre poble, des de l'institut davant dels de Palau i amb els de la colla de Mollerussa... i ara va i tu mateixa el poses en evidència. La perspectiva de BCN t'ha fet canviar d'opinió????
Reflexionem'hi!!!!!

DES DEL BALCÓ: ha dit...

Et prometo reflexionar-hi...Sabia que un moment ho altre em cauria la bronca :-)