dilluns, 4 de febrer del 2008

Penjo les botes!

Ahir vaig fer la meva última Mitja Marató.
Penjo les botes, pel que fa a aquest tipus de curses.!! :-(

Perquè?
1. Per què no milloro
2. Per què no tinc físic (d'atleta)
3. Per què se'm fa llarg
4. Per què al km 5 ja voldria plegar
5. Per què de tant poc que m'hi esforço no tinc ni agulletes
6. Per què més de dues hores és massa estona
7. Per què l'ipod es va penjar i ni música vaig escoltar
8. Per què no he recuperat ni un segon de la meva primera cursa
9. Per què em surten bombolles als peus
10. Simplement per que no serveixo !!

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Noooooo imma noooooo

representando todo tu club de fans de laietana digo que nooooo, no puedes colgar las botas!! y menos si vas a correr con la faldita de la foto!!

como estais las garsaball ultimamente con las fotos.....

Jordi ha dit...

Coinideixo noooooooooooooooo, Imma, noooooooooo !!!!!!!!!!!!!!!

O sí, si no gaudeixes.

En aquest llistat hi ha moltes coses millorables.La preparació, el calçat, carregar la bateria de l'iPod,... Però si manca motivació és millor invertir l'energia en altres temes.

O no?

Anònim ha dit...

Això no pot ser... que jo presumeixo de 2 amigues :

- una que fa mitges!!!!!!!
- i l'altra que estudia àrab!!!!

DES DEL BALCÓ: ha dit...

Marian!!! tu molt més merit tenir una amiga que estudia àrab, que una que es passeja pels carrers!!

Anònim ha dit...

"Deixeuse" estar de l'amiga que fa arab, que fa tres dies que es "pila" i no s'entera de res...
No se si sera com el de penjar les botes, suposo que no perque jo a classe reapareixere, pero...ja es veura tot el que he apres.
I tu nena les botes agafales quan en tinguis ganes, si no en tens ganes no ho facis... que no sera que no hi hagi coses a la vida que no sigui correr!