dimecres, 27 de febrer del 2008

M'adormo

Tothom ho sap que sóc de dormir. Abans, ara i sempre.
Que jo, com diuen els metges, dormo vuit hores cada dia i si nó més. Hi ha dies que dormo més del normal i llavors m'encanto, em quedo amb un estat de sopor que em fa anar lenta i no penso ni que tinc bloc i que tinc els lectors i lectores avorrits :

I mentrestant fem valoració:

- He estrenat el bicing : un 8
- He reivindicat el meus drets d'estudiant amb : un 9
- He rebaixat la meva marca dels 10 km : un 7
- He fet la primera calçotada de l'any : un 9
- He perdut el rellotge que em va comprar la mama pels 30 anys : un 1
- La meitat de la gent s'ha posat malalta: un 3
- He demanat subvencions patilleres: un 5 (pelat)
- He fet reunions executives: un 8
- He renyat : un 4 (no m'agrada gens fer-ho)
- He enyorat: un 3 (molt i a més d'un/a)
- He rebut dues peticions que fan mandra però fan ilu : un 8 (ja patirem)
- He enllestit un munt d'encàrrecs que tenia pendents: un 9 (quan m'hi poso m'hi poso)
- He perdut els papers del màster : un 0 (desastre!)
- He millorat amb l'anglès : un 18 de 20 (nota de l'examen)
- Hi ha hagut un earthquake a Leeds: un 2 (que tot tremola)
- He fet una mica de caragol: un 6 (m'agrada de tant en tant)
- He comprovat que no tenia els vidres bruts: hi havia boira: un 4 (primavera, ja!)
- He vist que s'acaba el febrer: un 9 (enguany ens hi han fotut un dia més)

1 comentari:

Jordi ha dit...

Mira que perdre el rellotge que et va regalar la mama !!!!!!!!!!

Puntuació: -19 !!!

Hi ha coses que cal tenir-ne cura.


Fins ara.