diumenge, 16 de desembre del 2007

La nit, per un camí indefinit....

Gent, molta gent
fum, suors i pudors.
Gent lletja, tirant a molt lletja
mal vestits (i això, ja ho se, és subjectiu).
Ulls esbatanats que busquen
mirades que busquen ser buscades,
espentes i música inballable
gent que balla perquè no sap que fer.
Més fum i pits de plàstic,
converses vàcues i
gent avorrida, molt.

I m'ho miro des de lluny
però m'endinso en aquest món,
i em satisfaig a mi mateixa pensant en que no anava mal encaminada.
Em costa entendre que hi fa tota aquesta allí, tota entaforada, que han pagat diners per ser-hi, per compartir suors i pudors, i fer cues de mitja hora per penjar un abric.
Ho respecto, però ves, em costa entendre-ho.
Potser simplement, ahir no era un bona nit
i qualsevol nit pot sortir el sol.

Tot està bé de veure per saber que no m'hi tornaran a veure.
(amb tot el carinyo pels que hi aneu, eh?, jo us continuo estimant igual ! )

6 comentaris:

Anònim ha dit...

Tu també has estat lletja, mal vestida, amb ulls esbatanats buscant, ballant música inballable... I el que ara no entens, de què hi fa tota aquella gent allí: Tu també hi has estat en altres temps. O no?

I n'hi havia que tampoc ho enteníem i també et respectàvem i et seguíem estimant. O no?

DES DEL BALCÓ: ha dit...

tomaaaaaaa !!!!

Anònim ha dit...

tu tranquil/a, que se't respecta per encara ser lleig/tja, mal vetit/da, anar amb ulls esbatanats buscant i ballant música inballable.
Com bé dius, tots ho hem fet en aquesta vida, però si alguna cosa ens ha de donar l'edat (perque si et piques és perque vas al BKN, i això indica que un/a iogurin/a no deus ser), és saber dissimular si ets lleig/tja, aprendre a vestir bé i amb gust, dissimular les ànsies d'aparellar-se, i si per desgràcia el PD no en té ni idea, escollir un millor local on anar.

Suposo que aquest anominat indica que en el fons t'avergonyeixes perque t'has sentit reflexat/ada.

Anònim ha dit...

Uiuiuiiii!!!!!
a mi BKN m'agrada poc... però fins i tot jo hi he anat!!!

Així que... qui estigui lliure de pecat que tiri la primera pedra!!!

Anònim ha dit...

"Gent molta gent, fum, suors i pudors"...fins aquí, tot i la angunieta, podria ser la descripció de qualsevol concert, inclús el d'en Bruce ;-), així que som capaços de suportar-ho si hi ha una motivació més gran al darrere, no?.

"Gent lletja, tirant a molt lletja, mal vestits"...com bé dius, això ja és molt personal, entenc que a les vinyes del senyor hi ha de tot. De tota manera, crec que podriem continuar sent al concert d'en Bruce…vaja dic jo.

"Ulls esbatanats que busquen mirades que busquen ser buscades"...no tinc clar si d'això en fas valoració positiva o negativa, però espero que alguna d'aquestes mirades em trobi ;-)

"espentes i música inballable gent que balla perquè no sap que fer" ...amb les espentes continuem sent al concert d'en Bruce, el tema de la música, que jo crec que és la clau, torna a ser un tema molt subjectiu i la veritat és que la oferta barcelonina toca tots els estils, és qüestió d'anar al lloc adeqüat...i ballar i cantar pq t’ho demana el cos i t'agrada la música (i aleshores ja tornem a ser al concert d'en Bruce ;-), com ho veus?)

"Més fum i pits de plàstic"...carai si els hi queden bé endavant!

"converses vàcues i gent aborrida, molt."...això de mantenir converses en un local així és complicat la veritat, però de fet, la vacuïtat de les converses la posa cadascú no el local en sí...i respecte a l'aborriment, a jutjar per la gent que hi havia, suposo que algú s'ho deu passar mitjanament bé…o no ;-).

Sento que no t’ho passesis bé ;-).

Anònim ha dit...

Aquests dies no es pot sortir de casa! Això dels sopars de Nadal ho
trinxa tot Immaculada!