dilluns, 19 de novembre del 2007

ja el tenim aquí

Les passarem canutes si l'hivern ja comença ara i així de fort...
a mi de l'hivern m'agraden tres coses (aquestes i només aquestes!!):

1. el meu nòrdic, que m'estima tant que a primera hora del matí fa osmosi i se'm queda enganxat
2. les taronges, no cal dir res més que ja sabeu la debilitat que tinc per aquest fruita
3. i els jerseis de coll alt, per contrarestar aquests escots, mig vertiginosos, que tant m'agrada lluir quan fa calor.

Però tot això no compensarà, mai, el malament que em senta el fred... aquella tos que no marxa, les mans tallades i ara descobreixo que em fa al·lergia als ulls....
I jo que que he tingut un cap de setmana de família, ron, esports, berenars i sopars i que avui començava el dia contenta, pq hi havia molts motius, tenia un ulls com si portés tres dies plorant.... però m'he posat un jersei de coll alt, he menjat taronges, sopat carxofes... i , a més, he trobat el trucu per trobar la nòrdica calenta quan m'hi colo cap dins....

i qui no s'aconforma és perquè no vol!