dijous, 29 de novembre del 2007

TARTA TATINNNNNN



Passen coses i en passen moltes i passen depressa i no trobo el temps, ho potser la inspiració per actualitzar el bloc.
Hi ha viatges no un, sino dos!! (Sevilla i olé!)
Se'm trenca la clau del pis just a l'ultim tomb per obrir la porta, m'entra una suor freda i penso: fes el que sigui però has d'entrar a casa (és diumenge més enllà de la mitja nit) i entro i arreglo el pany, que s'ha de ser espavilada, òstia!! .
Tinc un pis que acumula gent i sopars, tants o més que en els darrers dos anys i es debat sobre el sistema educatiu i es buida el moble-bar i es canta fins les tantes amb el singstars.
I no fem esport perquè les ganes de fer-ne se n'ha anat amb la inspiració a donar un volt.
I vaig a l'Ikea, cap al tard que no hi ha ningú, i casa se m'acumulen llums per penjar, penjadors per clavar, tauletes per falcar (s'accepten voluntaris... a canvi de lo que sigui -bueno parlem-ne abans, si de cas).
I època d'aniversaris, de sms, de comprar regals tot i que el Nadal me la bufa..
I redescobreixo la nit, els cubates amb plural, les converses, i els riures...
I ens tornem a llevar tard i amb el cap rebotat... potser tens raó: tots el camins porten al mateix lloc però aquest és més distret!
Ni que ho juris!

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Com que tinc la sort de compartir-ho gairebé tot amb tu... només et diria... quan anem a córrer Imma???
que he d'estrenar els meu nous quets!!!
Marta

DES DEL BALCÓ: ha dit...

Osti tu, quan vulguis!!! si no trasnochéssim tant et diria d'aprofitar un dissabte o diumenge al matí per Collserola... però com no convencem a la 'Família Reial'q deixi l'alcohol..... no se pas ;-)

Anònim ha dit...

No se si aquesta vida et durà a bon port. No crec que sigui bo fer aquest excessos. Que ja tens una edat i les drogues no perdonen!!!!

DES DEL BALCÓ: ha dit...

una mica de raó si que tens ... no perdonen,no...