dijous, 10 de gener del 2008

Maleïda butllofa


Quan passes dos mesets sense calçar-te els quets i la setmana que ho fas te'ls poses 4 dies seguits, pot passar una cosa, que la pell de "princesa" es queixi i li agafi per fer sortir una butllofa.
Ja m'apuntava diumenge, però la vaig rebentar i semblava curada, ahir vaig sortir mitja horeta i la maleïda va rebrotar... i avui hem fet 40 minuts i casi que no acabo, m'havia posat un compeed, però l'he hagut d'arrencar tot arrugat enganxat entre la llaga...ara ja tota oberta. Bonic panorama, oi?? i el mal que em fot !!!

Total ara mateix, i avui precisament no he tingut un bon dia, no se si em veig amb cor de fer training vora la platja aquesta dissabte...(per cert, avui hi he anat, ara a la nit... i genial )

deixem passar demà a veure com evoluciona.....

bufff...
tant bé que anàvem...

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ja saps que els peus són delicats, princesa!!!
Ai que em sona aquesta foto ;-)